Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата прекъсва страшно много не може даже да се кара

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата прекъсва страшно много не може даже да се кара

    Моля помогнете, някой ако е имал същия проблем!
    Аз съм от Асеновград и няма сервиз в кйто да я оправят.
    Някой ако знае къде мога да я закарам в Пловдив та поне там да я оправят ?
    Благодаря предварително !

    __________________________________________________ __
    Колега, писането на Кирилица е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
    Ако нямаш на компютъра, ползвай кирилизатора на форума !
    Това е в твой интерес, понеже този път ти "преведох" поста, но
    следващия може да бъде изтрит или да получиш наказание
    Last edited by hsr; d.m.y г., 15:54.

  • #2
    Само не отиваи в Динекспрес наи големите идиоти само ще ти вземат парите

    Comment


    • #3
      Едни от най-добрите жичкаджии май са в сервиз Формула.
      Пробвай там.
      Attached Files
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #4
        При мене така прекъсваше при пробил кабел на едната бобина .
        Дай малко повече инфо за колата .
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #5
          Недей я кара НИКЪДЕ!!! Първо виж всички варианти...

          При мен се получаваше от разхлабена МАСА...към минуса на акумулатора...Пак брутално прекъсваше, защото бенз. помпа спираше за стотни бензина и пак пускаше...

          Проверявай обстойно кабели, релета, букси...Почисти всичко добре и чак тогава върви да ти вземат парите Може да е нещо супер елементарно УСПЕХ!!!
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
          by RUBIG service

          Comment


          • #6
            И при мен прекъсва, но нямам представа от какво може да е. А скоро ми предстой дълъг път. Карах я при Лисан, но каза, че нищо и няма.
            Понякога не ми прекъсва цял месец, но днес 3 пъти прекъсна.
            Имам няблюдения, че го прави само като включа повече консуматори на ток. Щото днес нали валеще и чистачки, нагревател на задно стъкло, парно, фарове, радио ама нямам представа. Утре ще гледам бушони и клемите на акумулатора, че днес едната беше хлабава.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от slaviego Покажи съобщение
              Утре ще гледам бушони и клемите на акумулатора, че днес едната беше хлабава.
              Eдин безплатен съвет от един авто ел техник - клемите на акумулатора за да не клеясват се намазват обилно с Пчелен Мед .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                Eдин безплатен съвет от един авто ел техник - клемите на акумулатора за да не клеясват се намазват обилно с Пчелен Мед .
                Клемите не клеясват, а се окисляват! Колкото до мазилото - с грес е по-добре.
                155, TS, 2.0i, 8V, климатроник, ABS - 92г
                Още малко толерантност никога не е излишна!

                Comment


                • #9
                  Нормално ли е като откача буксата от комутатора на едната бобина обортите докато е на празен ход да падат и след секунди да си ги вдига. И в същото време мотора да започне да работи по лошо.
                  В момента в който включа извадената букса от комутатора оборотите се качва и вибрациите от мотора намаляват.

                  Едно и също нещо се получава независимо коя бобина откача.

                  п.п. как се проверяват кабелите дали са наред, след като не са избили през изолацията ?
                  Мерене с мултицет,дали са 5kOm ?
                  sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                  Comment


                  • #10
                    нормално е спорд мен да ти се влоши малко работата на двигателя като откачиш комутатора, все пак оставаш само на по една свещ и горенето не е така пълноценно както с двете а колата си ги иска и двете свещи, за измерването на кабелит ене моаг да кажа щото съм абсолиутно неук по тази част
                    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                    Suzuki GSXR 750 W настоящ
                    Kawasaki KZ 440A вече бивш

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                      п.п. как се проверяват кабелите дали са наред, след като не са избили през изолацията ?
                      Мерене с мултицет,дали са 5kOm ?
                      Почти позна . Ако не е прекъснат кабела винаги ще си е 5кОМ .
                      А за пробит кабел : Мултицета на 200мА без сонди - и тръгваш по дължината на кабела на 4-5см над него . Надскочат ли показанията на 1 имаш проблем . Нормалните показания са около 40-60 мА маскимум 100мА
                      Не знам дали ме разбра
                      А най сигурния начин е : хващаш се с едната ръка за корпуса на колата и с другата опипваш кабелите където те тресне (ако те тресне) там е пробил кабела
                      Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                      Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                      Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                        Почти позна . Ако не е прекъснат кабела винаги ще си е 5кОМ .
                        А за пробит кабел : Мултицета на 200мА без сонди - и тръгваш по дължината на кабела на 4-5см над него . Надскочат ли показанията на 1 имаш проблем . Нормалните показания са около 40-60 мА маскимум 100мА
                        Не знам дали ме разбра
                        А най сигурния начин е : хващаш се с едната ръка за корпуса на колата и с другата опипваш кабелите където те тресне (ако те тресне) там е пробил кабела

                        AБе аз пробвам с отвертка забивам я м/у лулата и алумана на главата и обикалям около кабела и едно бързо опипване около бобините .

                        Иначе това което разбрах аз е да извадя сондите на мултицета и просто да го движа над кабелите на 4-5см. Давам го на сойносто до 200мА и ако има избил някъде ще мине или ще доближи показание 100мА
                        Ще се пробва
                        sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                          AДавам го на сойносто до 200мА и ако има избил някъде ще мине или ще доближи показание 100мА
                          Ще се пробва
                          Не четеш Ако е пробил ще покаже повече от 200мА т.е. 1
                          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                          Comment

                          Working...
                          X